Service & helpdesk

Wij staan klaar om u te helpen groeien!
De dynamische wereld van de glastuinbouw verandert met de dag. Onze adviseurs staan daarom altijd klaar om u oplossingen aan te bieden die bijdragen tot een beter rendement. Met meer dan 8.000 klanten in ruim 70 landen en een sterk wereldwijd dealernetwerk kennen wij ook de lokale situatie en zijn we altijd dichtbij.

Wij kennen onze klanten en kunnen zo ook de best mogelijke service bieden. Of het nu gaat om advies bij de plaatsing van één van onze producten of om ondersteuning bij het maximaal benutten van uw HortiMaX-oplossing. Optimaliseer uw regelingen en instellingen, en verbeter teeltprestaties en opbrengst. Stel zelf uw servicepakket samen. Samen komen we tot optimale resultaten door:
 

  • Deskundige Helpdesk: telefonisch antwoord op al uw vragen (015-3620300), of stel uw vraag per e-mail aan de Helpdesk: helpdesk@hortimax.com
  • Servicedienst 's avonds en in het weekend: 015-3695344. Aan deze dienst zijn kosten verbonden.
  • Trainingen: houd uw kennis op peil
  • SetpointCheck: onze adviseur controleert de instellingen van uw apparatuur
  • Persoonlijke ondersteuning: onze adviseur komt bij u langs
  • Cursus Energiemanagement en klimaatbeheersing: speciaal voor studieclubs en telersverenigingen
  • Serviceabonnement ProFit Set: onbeperkt gebruik van de Helpdesk, kosteloos deelnemen aan producttrainingen en maar liefst 20% korting op alle ProFit-Modules. Meer weten? Klik op ProFit Set.
  • Voor retourzendingen, garanties en reparaties die in Maasdijk behandeld worden, heeft u een Return Code nodig. Klik op Return Code.
  • Verbinding voor een supportsessie met de helpdesk 


     

94 kg tomaten per m2!

Village Farms in Marfa Texas heeft een recordproductie van 94 kg/m2 gehaald in haar eerste productiejaar. Dit wereldrecord voor een semi-gesloten kas zonder assimilatiebelichting, werd mede mogelijk dankzij de technologie van HortiMaX. Lees meer